It's Me

My photo
sebab aku hensem , aku selalu sorang-sorang

January 14, 2012

.

aku kurang faham,kenapa sekarang aku rasa lain sangat
lost di sana sini,semua perkara yang aku buat serba tak kena
tapi mesti dah buat dulu,baru fikir balik
betul ke tindakan aku,betul ke perlakuan aku
tapi semuanya dah terlambat,tetap terlambat
mungkin sebab aku makin tua
aku jadi lebih particular dengan setiap pemikiran aku
particular dengan tindakan aku
setiap hari sebelum melangkah keluar dari rumah
aku mohon biarlah aku dapat lalui seharian ini dengan mudah dan ceria
tengok bertapa seksa dan sakitnya aku
tapi ini mungkin bahagian yang perlu aku lalui
dan seharusnya aku bertabah
aku tahu aku mampu, walau lelah aku terpaksa mampu



bayang kau tetap ada di mana-mana
macam hantu
dan aku memang penakut

No comments:

Post a Comment